/Files/images/самоосвіта.jpg
Самоосвіта – це провідна форма вдосконалення професійної компетентності, безперервиний процес саморозвитку та самовдосконалення педагога

Educational Era СТУДІЯ ОНЛАЙН-ОСВІТИ

Як організувати дистанційне навчання за допомогою найпростіших онлайн-ресурсів

План
роботи педагогічних працівників
на період з 23 березня по 27 березня
(працюємо дистанційно)

1. Опрацювати Закон України "Про повну загальну середню освіту" (№ 463-IX від 16 січня 2020 року)

Президент підписав закон 13 березня.
17 березня документ опублікували у “Голосі України”.
Чинності закон набуває 18 березня.
Ознайомитись можна за гіперпосиланням
: ttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/463-20

2. Готуємо педагогічну раду : «Формування психологічної культури вчителя в умовах інновації»

  • Підготовка проходить дистанційно, матеріали оформляються в електронному вигляді, надсилаються на зазначену електронну адресу кожним учителем. На основі цього буде сформована електронна тека. Матеріали презентують усі педагоги школи.
  • Голови предметних комісій працюють дистанційно з вчителями. Координують їхню роботу. Відповідають за електронні матеріали.

2.1. Опрацювати по кафедрах теоретичний матеріал до теми педради.

(кожен учитель готує матеріал за однією з тез, питання розподіляє голова предметної комісії)

Тези:
Формування психологічної культури вчителя полягає у:

  • забезпеченні соціальної цінності педагога, його адаптивності, життєстійкості у сучасному світі та на сучасному ринку праці;
  • самореалізації, саморегуляції життєдіяльності педагога, у ставленні до себе, до інших;
  • новому ментальному підході вчителя до учнів:
    1) повага до особистості дитини;
    2) презумпція талановитості дитини; 3) підтримка життєвого оптимізму дитини;
    4) радість пізнання;
    5) розвиток самостійності, незалежного мислення, креативності дитини, її самоповаги та впевненості у собі;
    6) взаємодія на основі партнерства;
    7) створення атмосфери довіри і взаєморозуміння;
  • новій ролі вчителя (не як єдиного наставника та джерела знань), а як
    – консультанта,
    – коуча,
    – фасилітатора,
    – тьютора,
    – модератора
    в індивідуальній освітній траєкторії дитини.

2.2 Написати кожному вчителеві звіт (електронний) з п. 1-7.

2.3 Практична частина.

Тема: Формування готовності вчителів до інноваційної діяльності в умовах швидкозмінного середовища.

  • Учителі предметної комісії іноземної філології готують фрагменти уроків для навчання учнів в режимі онлайн.

  • Учителям музичного мистецтва, фізичної культури, образотворчого мистецтва , трудового навчання розробити вправи, ігрові моменти, творчі завдання, презентації за темою (можна у мультимедійному режимі).

  • Учителі природничо-математичних дисциплін та інформатики готують презентації на тему «Психологічні проблеми обдарованої особистості». Презентують цікаві завдання по даному питанню.

  • Учителі початкових класів готують буклети «Корисні посилання на вебсервіси мережі Інтернет для розвитку навчальних умінь учнів» (поради для учнів та батьків).

  • Учителі української мови та літератури, зарубіжної літератури, історії презентують свої напрацювання зі створення навчальних матеріалів (тестів, ігор, вікторин, квестів, інтерактивних вправ тощо) з допомогою вебсервісів мережі Інтернет

Матеріали надсилати на електронну пошту: kovelschool3@gmail.com

Кiлькiсть переглядiв: 567